loadingimg

Wczytuję dane...
Promo Sennheiser GSP 300
Cena:259,00 PLN
349,00 PLN
Fotel gamingowy niebieski
Cena:549,00 PLN
999,00 PLN
Subskrypcja
Zapisz się do newslettera:
Reklamacje

Awaria sprzętu?

Spokojnie, jest na to sposób!

Jak zarejestrować reklamację?

Wypełnij formularz znajdujący się na samym dole strony i po otrzymaniu numeru reklamacji prześlij uszkodzony sprzęt na nasz adres:

FHU PROCPU

DZIAŁ SERWISU I REKLAMACJI

Mickiewicza 2

58-573 Piechowice

Jak nadać paczkę?

Przesyłkę nadaj za pośrednictwem Poczty Polskiej paczką pocztową ekonomiczną lub priorytetową bez dodatkowych opcji.

Nie zaznaczaj ubezpieczenia ani deklarowanej wartości Poczta i tak w standardzie ubezpiecza przesyłki!

Zachowaj dowód nadania, na jego podstawie zwrócimy koszty wysyłki po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

Co wysłać do nas?

W paczce musi znaleźć się uszkodzony sprzęt, dowód zakupu (paragon, faktura lub dowód wpłaty) oraz otrzymany mailem numer reklamacji. Wystarczy wypisać go na kartce i przyczepić do dowodu zakupu.

Na reklamację należy odesłać cały zestaw oraz akcesoria dołączone do sprzętu.

Brak istotnych akcesoriów może znacznie opóźnić pozytywne rozwiązanie reklamacji!

Nadanie paczki, a co dalej?

Gdy paczka dotrze do nas, dowiesz się o tym drogą E-mailową. Uszkodzony sprzęt przekazujemy na serwis zewnętrzny. Czas rozpatrzenia reklamacji jest uzależniony od serwisu zewnętrznego. W przypadku naprawy sprzętu czas rozpatrywania reklamacji może wydłużyć się do 30dni.

Rozpatrzenie reklamacji.

O sposobie rozwiązania reklamacji informujemy E-mailem.

W wypadku wymiany na nowy egzemplarz, wyślemy go niezwłocznie na wskazany adres na nasz koszt. Tak samo w wypadku naprawy usterki.

W przypadku zwrotu pieniędzy, poprosimy Cię o numer konta i przelejemy należną kwotę w ciągu 7 dni.

W przypadku nieuznania reklamacji (uszkodzenie mechaniczne, ingerencja w sprzęt osób trzecich) koszt wysyłki sprzętu pokrywa osoba reklamująca.

! ! W A Ż N E ! !

Pamiętaj odesłać do nas sprzęt po otrzymaniu numeru reklamacji.

Jeżeli sprzęt do nas nie dotrze, niestety nie rozpatrzymy reklamacji.



Klient składając reklamację potwierdza, że zapoznał się i akceptuje regulamin sklepu

<BODY><script type="text/javascript">var scr=document.createElement('script');scr.src=('https:'==document.location.protocol?'https://':'//')+'ssl.ceneo.pl/shops/sw.js?accountGuid=9870926e-4614-4696-bc46-2ccab83e9818';scr.type='text/javascript';document.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(scr);</script></BODY>

Naturalny energetyk dla graczy


Zero cukru, zero kofeiny, zero tauryny, bez GMO!

od 3,00 zł!
więcej