Awaria sprzętu?
Spokojnie, jest na to sposób!
Jak zarejestrować reklamację?
Wypełnij formularz znajdujący się na samym dole strony i po otrzymaniu numeru reklamacji prześlij uszkodzony sprzęt na nasz adres:
Serwis - Mediaarena.pl
DZIAŁ SERWISU I REKLAMACJI
31-302 Kraków
*Informujemy iż sklep oraz domena Procpu.pl jest obecnie własnością firmy B2B Arena Sp. Z o.o. SPK dlatego jeżeli chcą Państwo złożyć reklamację na produkt zakupiony u poprzedniego właściciela FHU Procpu Aneta Sieradzka to
bardzo prosimy o zgłoszenie tego faktu drogą mailową na adres : serwis@mediaarena.pl.
Jak nadać paczkę?
Przesyłkę nadaj za pośrednictwem Poczty Polskiej paczką pocztową ekonomiczną lub priorytetową bez dodatkowych opcji.
Nie zaznaczaj ubezpieczenia ani deklarowanej wartości Poczta i tak w standardzie ubezpiecza przesyłki!
Zachowaj dowód nadania, na jego podstawie zwrócimy koszty wysyłki po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
Co wysłać do nas?
W paczce musi znaleźć się uszkodzony sprzęt, dowód zakupu (paragon, faktura lub dowód wpłaty) oraz otrzymany mailem numer reklamacji. Wystarczy wypisać go na kartce i przyczepić do dowodu zakupu.
Na reklamację należy odesłać cały zestaw oraz akcesoria dołączone do sprzętu.
Brak istotnych akcesoriów może znacznie opóźnić pozytywne rozwiązanie reklamacji!
Nadanie paczki, a co dalej?
Gdy paczka dotrze do nas, dowiesz się o tym drogą E-mailową. Uszkodzony sprzęt przekazujemy na serwis zewnętrzny. Czas rozpatrzenia reklamacji jest uzależniony od serwisu zewnętrznego. W przypadku naprawy sprzętu czas rozpatrywania reklamacji może wydłużyć się do 30dni.
Rozpatrzenie reklamacji.
O sposobie rozwiązania reklamacji informujemy E-mailem.
W wypadku wymiany na nowy egzemplarz, wyślemy go niezwłocznie na wskazany adres na nasz koszt. Tak samo w wypadku naprawy usterki.
W przypadku zwrotu pieniędzy, poprosimy Cię o numer konta i przelejemy należną kwotę w ciągu 7 dni.
W przypadku nieuznania reklamacji (uszkodzenie mechaniczne, ingerencja w sprzęt osób trzecich) koszt wysyłki sprzętu pokrywa osoba reklamująca.
! ! W A Ż N E ! !
Pamiętaj odesłać do nas sprzęt po otrzymaniu numeru reklamacji.
Jeżeli sprzęt do nas nie dotrze, niestety nie rozpatrzymy reklamacji.
Klient składając reklamację potwierdza, że zapoznał się i akceptuje regulamin sklepu