loadingimg

Wczytuję dane...
Fotel gamingowy zielony
Cena:549,00 PLN
999,00 PLN
Subskrypcja
Zapisz się do newslettera:
Reklamacje

Awaria sprzętu?

Spokojnie, jest na to sposób!

Jak zarejestrować reklamację?

Wypełnij formularz znajdujący się na samym dole strony i po otrzymaniu numeru reklamacji prześlij uszkodzony sprzęt na nasz adres:

FHU PROCPU

DZIAŁ SERWISU I REKLAMACJI

Mickiewicza 2

58-573 Piechowice

Jak nadać paczkę?

Przesyłkę nadaj za pośrednictwem Poczty Polskiej paczką pocztową ekonomiczną lub priorytetową bez dodatkowych opcji.

Nie zaznaczaj ubezpieczenia ani deklarowanej wartości Poczta i tak w standardzie ubezpiecza przesyłki do 1000zł !

Zachowaj dowód nadania, na jego podstawie zwrócimy koszty wysyłki po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

Co wysłać do nas?

W paczce musi znaleźć się uszkodzony sprzęt, dowód zakupu (paragon, faktura lub dowód wpłaty) oraz otrzymany mailem numer reklamacji. Wystarczy wypisać go na kartce i przyczepić do dowodu zakupu.

Na reklamację należy odesłać cały zestaw oraz akcesoria dołączone do sprzętu.

Brak istotnych akcesoriów może znacznie opóźnić pozytywne rozwiązanie reklamacji!

Nadanie paczki, a co dalej?

Gdy paczka dotrze do nas, dowiesz się o tym drogą E-mailową. Uszkodzony sprzęt przekazujemy na serwis zewnętrzny. Czas rozpatrzenia reklamacji jest uzależniony od serwisu zewnętrznego. W przypadku naprawy sprzętu czas rozpatrywania reklamacji może wydłużyć się do 30dni.

Rozpatrzenie reklamacji.

O sposobie rozwiązania reklamacji informujemy E-mailem.

W wypadku wymiany na nowy egzemplarz, wyślemy go niezwłocznie na wskazany adres na nasz koszt. Tak samo w wypadku naprawy usterki.

W przypadku zwrotu pieniędzy, poprosimy Cię o numer konta i przelejemy należną kwotę w ciągu 7 dni.

W przypadku nieuznania reklamacji (uszkodzenie mechaniczne, ingerencja w sprzęt osób trzecich) koszt wysyłki sprzętu pokrywa osoba reklamująca.

! ! W A Ż N E ! !

Pamiętaj odesłać do nas sprzęt po otrzymaniu numeru reklamacji.

Jeżeli sprzęt do nas nie dotrze, niestety nie rozpatrzymy reklamacji.



   Autoryzowany Sklep


Tylko oryginalne produkty marki SteelSeries

darmowa wysyłka
serwis door to door
więcej

<BODY><script type="text/javascript">var scr=document.createElement('script');scr.src=('https:'==document.location.protocol?'https://':'http://')+'ssl.ceneo.pl/shops/sw.js?accountGuid=9870926e-4614-4696-bc46-2ccab83e9818';scr.type='text/javascript';document.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(scr);</script></BODY>